(+98) 9154286740
info@NovinFartaak.ir

تحقیقات و مشاره بازاریابی

the research and marketing consultancy department:

By using various outdoor advertising media during the last two decades, Novin Fartaak Company has been able to be become so successful and influential in demonstrating the services and products of customers.

By reviewing and analyzing the needs of customers has made it clear for us that just outdoor advertising doesn’t meet the needs and expectations of our customers and the lack of effective and purposeful advertisement which should be based on research and study was discovered.

Therefore, by creating a unit named “the research and marketing consultancy department” Novin Fartaak company has been able to meet the needs of customers and accompany them regarding the recognition of market and target customers, reducing the risks, discovering the hidden potential market opportunities, diagnosing the major problems and rival awareness and recognition.



تحقیقات و مشاوره بازاریابی :

شرکت تجارت ارتباطات یکپارچه نوین فرتاک با استفاده از رسانه های متنوع تبلیغات محیطی طی دو دهه فعالیت توانست گامی موثر؛ در راستای نمایش خدمات و کالاهای مشتریان بردارد .

بررسی و نگاهی دوباره به نیازهای مشتریان این امر را برای این مجموعه قطعی نمود که تنها فعالیت در حوزه تبلیغات محیطی پاسخگوی خواست و نظر مشتریان نبوده و کمبود تبلیغاتی اثر بخش و هدفمند که بر پایه تحقیقات تدوین وپایه ریزی شده باشد احساس می گردید.

لذا شرکت تبلیغاتی تجارت ارتباطات یکپارچه نوین فرتاک با تاسیس واحدی تحت عنوان تحقیقات ومشاروه بازاریابی توانست نیازهایی از قبیل شناسایی بازار و مشتریان هدف– کاهش ریسک فعالیت ها – کشف فرصت های نهفته ی بازار – شناسایی مشکلات بالقوه و آگاهی از وضعیت رقبا را پاسخ و با ارائه خدماتی که به پیوست قابل مشاهد می باشد ایشان را همراهی نماید .

امکان معرفی مشتریان تحقیقات و مشاور بازاریابی به صورت عمومی روی وب سایت با توجه به حریم خصوصی مشتریان امکان پذیر نمی باشد .